TENNIS: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 1ου ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΒΕΤΕΡΑΝΩΝ

Με τον τελικό των Ανδρών 35+ ανάμεσα στον Κώστα Μπόγρη και Javor Tomas, σήμερα Δευτέρα 14 Μαΐου στις 20:30, ολοκληρώνεται το 1ο Παγκρήτιο τουρνουά τένις βετεράνων 2012 το οποίο διεξήχθη στις εγκαταστάσεις του ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΟΑΑ και είχε μαζική συμμετοχή καθώς για πρώτη φορά έγινε 64άρι ταμπλό στην κατηγορία των Ανδρών 35+.

Στον τελικό της κατηγορίας Ανδρών 45+ νικητής αναδείχτηκε ο Νίκος Ψάλτης ο οποίος κέρδισε τον Άρη Τσατσάκη με σκορ 75, 61. Στον τελικό της κατηγορίας των Γυναικών νικήτρια αναδείχτηκε η Μαρία Σωμαράκη η οποία κέρδισε την Μίρκα Ραμουτσάκη με σκορ 61, 16, 10-8.Αμέσως μετά το τέλος του τελικού της κατηγορίας ΑΝΡΩΝ 35+ θα γίνουν οι απονομές για όλες τις κατηγορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου