Η ομάδα Νέων της Καλλιθέας πήρε στα χαρτιά (με 3-0) την νίκη και τους τρεις βαθμούς από την αντίστοιχη ομάδα του Πλατανιά σύμφωνα με απόφαση της Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΑΕ, οποία έκανε αποδεχτή την ένσταση της Καλλιθέας. Πρόκειται για το μεταξύ τους παιχνίδι της 15ης αγωνιστικής που είχε πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 18 Απριλίου στο εθνικό στάδιο Χανίων. Για την ιστορία να πούμε πως οι δύο ομάδες είχαν αναδειχθεί ισόπαλες με 1-1 (Μπουρμπάκης 89' - Κάιδος 86').
Η απόφαση της πειθαρχικής επιτροπής: «Η Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή της FOOTBALL LEAGUE ΟΠΑΠ- FOOTBALL LEAGUE 2 ΟΠΑΠ δέχθηκε την ένσταση της ομάδας ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΝΕΩΝ κατά του κύρους του αγώνα της 18-4-2012 με την ομάδα ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ ΧΑΝΙΩΝ ΝΕΩΝ.
Κατακύρωσε τον αγώνα υπέρ της ομάδας ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΝΕΩΝ με τέρματα 0-3. Επέβαλε στην ομάδα την πειθαρχική ποινή του χρηματικού προστίμου των δυο χιλιάδων και πεντακοσίων (2.500) ευρώ. Διέταξε την κατάπτωση του παραβόλου υπέρ της διοργανώτριας αρχής (ένσταση αντικανονικής συμμετοχής για τον αγώνα της 18-4-2012).»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου