ΑΟΧ: "Παρόντες την Τετάρτη στο Καστέλι..."

Η ΠΑΕ Α.Ο. ΧΑΝΙΑ, ανταποκρινόμενη στο ανοιχτό κάλεσμα του Κισσαμικού για τον τελευταίο εντός έδρας αγώνα για τα μπαράζ ανόδου στη Δ'Εθνική με αντίπαλο τον Ερμή Ζωνιανών, καλεί τον κόσμο του Α.Ο.Χ. να συμπαρασταθει στη χανιώτική ομάδα στις 17.00 στο Δημοτικό Στάδιο Κισσάμου όπου θα παρευρεθεί αντιπροσωπεία της Διοίκησης και του προπονητικού team της ομάδας μας. Η άνοδος του Κισσαμικού στη Δ' Εθνικη θα αποτελέσει μια ιδιαίτερα θετική εξέλιξη για το Χανιώτικο ποδόσφαιρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου