Ο Πανηλειακός συγχαίρει τον πρωταθλητή Απόλλωνα

«Το Δ.Σ. του ΤΑΠ Πανηλειακός και το ποδοσφαιρικό τμήμα, συγχαίρουν το σωματείο του Απόλλωνα Σμύρνης και προσωπικά τον διοικητικό επικεφαλής Σταμάτη Βελλή, για την κατάκτηση της ανόδου. Ο Απόλλων, όπως έχει επισημανθεί και πάλι από τη δική μας πλευρά, είναι ένα καθαρό σωματείο, που παίζει τα ματς μέσα στα γήπεδα, και τέτοια σωματεία με αυτή τη νοοτροπία, κοσμούν τον... δύσκολο χώρο του ταλαιπωρημένου ελληνικού ποδοσφαίρου! Αντίπαλοι είμαστε μόνο μέσα στα γήπεδα, με τη συγκεκριμένη και μόνο έννοια του αθλητικού ανταγωνισμού. Ευχόμαστε καλή πορεία και στο νέο πρωτάθλημα της Football League.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου