Ευχαριστήρια ανακοίνωση του Ερμή Ζωνιανών

«Το Δ.Σ. του ΑΟ Ερμής Ζωνιανών αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει την διοίκηση και μόνο την διοίκηση του Κισαμικού, για την άψογη φιλοξενία της στο μεταξύ μας παιχνίδι για την 4η αγωνιστική των αγώνων μπαράζ.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου