ΠΩΣ "ΥΠΟΔΕΧΤΗΚΑΝ" ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΟΜΗ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΑΤΑΝΙΑ;

Η σημερινή νίκη του Πλατανιά με 1-0 επί της Αναγέννησης Επανομής, σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα αποτελέσματα της 31ης αγωνιστικής της football league, κατοχύρωσε μαθηματικά μία από τις θέσεις των play off ανόδου. Πάμε να δούμε πως υποδέχθηκε η Επανομή την ήττα της στο Μάλεμε. Με κείμενο που αναρτήθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα της χαρακτηρίζει την νίκη της Χανιώτικης ομάδας δίκαιη. Ιδού το σχετικό κείμενο:

«Στρίμωξε τους Χανιώτες η Αναγέννηση, που τελικά έχασε 1-0...

Την τέταρτη σερί ήττα γνώρισε η Αναγέννηση Επανομής, που έχασε 1-0 από τον Πλατανιά Χανίων στο Μάλεμε. Το αποτέλεσμα γενικώς κρίνεται δίκαιο, με τους Κρητικούς να εκμεταλλεύονται την έδρα και να έχουν συγκριτικά μεγαλύτερο κίνητρο (παρέμειναν σε τροχιά πλέι οφ), ενώ έχασαν και άλλες ευκαιρίες, ξέχωρα από το γκολ του Μαραγκουδάκη. Στον αντίποδα, η ομάδα του Αλέκου Βοσνιάδη δεν φάνηκε ιδιαίτερα απειλητική και πλέον στρέφει την προσοχή της στον εντός έδρας αγώνα της Τετάρτης με τον Πανθρακικό, που ήδη έχει εξασφαλίσει την άνοδο.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου