Τη σημασία της διοργάνωσης του Παγκρητίου Κυπέλλου "Μάχη της Κρήτης", με τη συμμετοχή των Μικτών Ομάδων όλων των Ενώσεων της Κρήτης, τόνισε σε δηλώσεις του ο Πρόεδρος της Ε.Π.Σ. Χανίων, κ. Βούρβαχης Γεώργιος. Ο Πρόεδρος της ΕΠΣΧ, που ήταν διοργανώτρια του 28ου Παγκρήτιου Κυπέλλου "Μάχη της Κρήτης", δήλωσε αναλυτικά τα εξής:
«Κάθε χρόνο το μήνα Μάιο διοργανώνεται από μία Ένωση-φέτος ήταν η σειρά μας- το Κύπελλο για τη Μάχη της Κρήτης για να θυμόμαστε οι παλιότεροι και να μαθαίνουν οι νεότεροι. Μαζεύτηκαν τα παιδιά από όλες τις Ενώσεις της Κρήτης στα Χανιά για να τιμήσουν τους ήρωες, τους αγωνιστές, τους ανθρώπους αυτούς που πλήρωσαν με το αίμα τους για να είμαστε εμείς σήμερα ελεύθεροι. Οι καιροί είναι δύσκολοι.
Πρέπει να θυμόμαστε όλοι όλες αυτές τις θυσίες που έχει κάνει ο ελληνικός λαός. Υπήρξε μία πολύ ωραία διοργάνωση. Τα παιδιά αγωνίστηκαν μέσα στα πλαίσια του fair play. Σε αυτές τις διοργανώσεις δεν έχει σημασία η θέση που καταλαμβάνει κάθε ομάδα, αλλά σημασία έχει η συμμετοχή και η ιστορική μνήμη. Τιμάμε όλοι τους αγωνιστές που με χέρια και με πόδια πολέμησαν για να μην υποδουλωθεί η Κρήτη».




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου