Δύο απουσίες ο Ερμής ενόψει Κισσαμικού

Οι τραυματίες Κυριάκος Ρουμπάκης (χτύπησε στο παιχνίδι με την ΑΕ Κατσαμπά) και Μύρος Μανάι (πρόβλημα στο γόνατο) είναι οι μοναδικές απουσίες από την αποστολή του Ερμή Ζωνιανών που θα φιλοξενηθεί αύριο στο Καστέλι από τον Κισσαμικό για την 4η αγωνιστική των μπαράζ πρωταθλητών Κρήτης. Όλοι οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές της πρωταθλήτριας Ρεθύμνου είναι κανονικά στην διάθεση του Γιώργου Κάββαλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου