Κάλεσμα του Κισσαμικού στον κόσμο

«Τετάρτη 30 Μαΐου στις 5.00 μ.μ. Κισσαμικός - Ερμής Ζωνιανών στο Δημοτικό Στάδιο Κισσάμου. Το Δ.Σ., οι παίκτες και το προπονητικό team κάνουν ανοιχτό κάλεσμα σε όλο τον Κισσαμίτικο και Χανιώτικο φίλαθλο κόσμο για το τελευταίο εντός έδρας παιχνίδι της ομάδας μας για την φετινή σεζόν. Ελάτε όλοι στο γήπεδο να χειροκροτήσετε την αήττητη ομάδα του Κισσαμικού. Βοηθήστε την με την παρουσία σας και τον παλμό σας να διευρύνει το σερί των επιτυχιών της.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου