ΠΕΤΡΑΚΗΣ: «Συγχαρητήρια στον Απόλλωνα. Πιστεύω ότι είναι πολύ κοντά στο να βρεθεί στην παραπάνω κατηγορία. Είναι μια ιστορική ομάδα. Πληροί τις προϋποθέσεις να τραβήξει το δρόμο που ονειρεύεται. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία την ομάδα του Απόλλωνα. Για το παιχνίδι, όταν απέναντι στην πρωτοπόρο του πρωταθλήματος χάνεις καθαρές ευκαιρίες στο πρώτο ημίχρονο, μοιραία θα το δεχτείς το γκολ και αλλάζουν τα δεδομένα. Δύσκολα ξαναμπαίνεις στο παιχνίδι μετά το 2ο γκολ. Είμαι ευχαριστημένος από την εικόνα του πρώτου ημιχρόνου. Δεν θέλω να πω για το πέναλτι, γιατί δεν έχω άποψη. Στο δεύτερο μέρος χάσαμε την εικόνα μας, ο αντίπαλος ήταν καλά οργανωμένος. Σε κάποια λανθασμένη φάση, σε ένα κακό γύρισμα, φάγαμε το δεύτερο γκολ και χάσαμε το ματς. Καλή επιτυχία στον Απόλλωνα. Το μυαλό μας είναι στα επόμενα δύο παιχνίδια για να μείνουμε στην κατηγορία».




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου