«Ο μεγαλύτερος αντίπαλος στον αγώνα με τα Χανιά εκτός από το άγχος ήταν και η κούραση. Την περασμένη Τετάρτη δώσαμε ένα πάρα πολύ δύσκολο παιχνίδι με τη Γλυφάδα. Ήταν ένα παιχνίδι που πήγαινε από φάση σε φάση. Επιπλέον αντιμετωπίσαμε μία πάρα πολύ δύσκολη και καλή ομάδα, τα Χανιά, όπως φάνηκε και μέσα στο γήπεδο. Γνωρίζαμε από την αρχή τις δυσκολίες, αλλά πιστεύω ότι σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού ήμασταν συγκεντρωμένοι και δε δώσαμε, εκτός από κάποιες φάσεις, δικαιώματα σους αντιπάλους».
Το δεύτερο γκολ ήρθε σχετικά νωρίς στην επανάληψη, κάτι που προφανώς έκανε ευκολότερα τα πράγματα.
«Σίγουρα, αυτό το γκολ έδωσε σε εμάς περισσότερη ώθηση και ταυτόχρονα έριξε ψυχολογικά τον αντίπαλο. Μας βοήθησε πάρα πολύ».
Θα ήθελες να πεις δύο λόγια για τον κόσμο του Απόλλωνα και την πρώην ομάδα σου, τα Χανιά;
«Ο κόσμος είναι συγκλονιστικός, μας βοηθάει σε κάθε παιχνίδι, είτε εντός είτε εκτός έδρας. Του αξίζουν πολλά συγχαρητήρια και όλα τα παιδιά στην ομάδα τον ευχαριστούμε πάρα πολύ. Όσον αφορά την πρώην ομάδα μου, πέρασα εκεί πολύ καλές στιγμές επί ενάμιση χρόνο. Είναι όλοι οι παίκτες φίλοι μου, ο προπονητής μου έχει συμπεριφερθεί πολύ καλά. Τους εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να μείνουν στην κατηγορία και να πετύχουν όποιο στόχο έχουν θέσει».




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου