Σε απολογία κλήθηκε η διοίκηση του Πλατανιά και ο προπονητής της (Γιάννης Χατζηνικολάου) από την πειθαρχική επιτροπή της ΕΠΑΕ. Η κλήση αφορά το παιχνίδι της περασμένης Τετάρτης με την Λάρισα στο γήπεδο Περιβολίων. Η εκδίκαση της υπόθεσης θα γίνει μεθαύριο στις δέκα και μισή το πρωί. Ιδού και η κλήση της διοργανώτριας:
"Η Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή της FOOTBALL LEAGUE ΟΠΑΠ - FOOTBALL LEAGUE 2 ΟΠΑΠ κάλεσε σε απολογία για την Πέμπτη 10/05/2012 και ώρα 10:30 την ΠΑΕ ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ ΧΑΝΙΩΝ και τον Ι. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ (προπονητής) για παράβαση των άρθρων 1, 3, 5, 8, 11, 12 του Πειθαρχικού Κώδικα (ΠΑΕ ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ ΧΑΝΙΩΝ – ΠΑΕ ΛΑΡΙΣΑ 2-5-2012)."




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου