ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΠΛΑΤΑΝΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΤΕΛΗ
«Ως Platanias Ultras θέλουμε να εκφράσουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φιλάθλους του Εργοτέλη, τους Daltons, οι οποίοι απέδειξαν πως είναι μαζί μας. Από την πλευρά μας ευχόμαστε, τόσο στους ίδιους, όσο και στην ομάδα του Εργοτέλη ό,τι καλύτερο.»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου