ΑΟΧ: Ολοκληρώθηκε η πρώτη συνάντηση...

Λίγο μετά τα μεσάνυχτα ολοκληρώθηκε η τετράωρη συνάντηση μελών της Επιτροπής Διοίκησης σε ευρεία σύνθεση στην οποία συμμετείχαν εκτάκτως και μέτοχοι της ΠΑΕ ΑΟ ΧΑΝΙΑ από Αθήνα που ήρθαν στα Χανιά ειδικά για τη συνάντηση αυτή. Αφού έγινε παρουσίαση των ανοιχτών ζητημάτων, κυρίως οικονομικών, που απασχολούν την ΠΑΕ, έγιναν προτάσεις προκειμένου να προχωρήσει η μερική έστω επίλυση τους με άμεσες και αποδοτικές πρωτοβουλίες.

Το μόνο που μπορεί να γίνει γνωστό αυτή τη στιγμή είναι ότι η συζήτηση θα επαναληφθεί αύριο την ίδια ώρα, σε στενότερο κύκλο, προκειμένου να παρθούν οι πρώτες αποφάσεις και ότι θα χρειαστεί μεγάλη και χρονοβόρα προσπάθεια από όλους με παράλληλο άνοιγμα προς τους Χανιώτες φιλάθλους και τα μέλη της ομάδας -πάντα στα πλαίσια της σημερινής ιδιαίτερα δυσάρεστης οικονομικής συγκυρίας- προκειμένου να βρεθούν ικανοποιητικές λύσεις στο οικονομικό και να οργανωθεί η ΠΑΕ σε νέα, πιο συλλογική βάση.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης εκφράσθηκε έντονος προβληματισμός για τις περυσινές υποχρεώσεις οι οποίες δεν έχουν καλυφθεί στο σύνολο τους και αποτελούν τροχοπέδη στην οικονομική εξυγίανση του συλλόγου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου