ΟΙ... ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥ ΚΙΣΣΑΜΙΚΟΥ!

Ο Κισσαμικός υποδέχεται σήμερα το απόγευμα (17.00) τον Ερμή Ζωνιανών για την 4η αγωνιστική των μπαράζ των πρωταθλητών Κρήτης. Η ομάδα του Καστελίου φιγουράρει (αήττητη) στην κορυφή της βαθμολογίας του 14ου ομίλου κάτι που οφείλεται όχι μόνο στην αγωνιστική της παρουσία αλλά και στην γενικότερη οργάνωση όσο και στην στήριξη της τοπικής κοινωνίας.

Ακόμη και το "ασθενές" (το ποιο;) φύλο έχει συνταχθεί στον αγώνα προσφέροντας τις πολυτιμότατες υπηρεσίες του. Δείτε (ορισμένες από) τις "αφανείς ηρωίδες", όπως τις κατέγραψε ο φωτογραφικός φακός τόσο στην είσοδο του σταδίου για την υποδοχή (ο Κισσαμικός έχει δεχθεί συγχαρητήρια από όλους για την φιλοξενία του) όσο και στο Καστελιανό Παζάρι της Μεγάλη Παρασκευής...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου