ΑΕΚ ΧΑΝΙΩΝ: ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

"Σαν Δ.Σ. της Α.Ε.Κ. Χανίων θέλουμε να ευχαριστήσουμε δημόσια, μετά και την λήξη του φετινού πρωταθλήματος της Γ’ κατηγορίας, όσους συνέβαλαν στην άψογη διεξαγωγή του και όσους στήριξαν την προσπάθεια της ομάδας μας ώστε να πετύχουμε τον στόχο μας που δεν ήταν άλλος από την κατάκτηση του πρωταθλήματος στην κατηγορία μας.

Συγκεκριμένα θέλουμε να ευχαριστήσουμε την Ε.Π.Σ. Χανίων και τον Σύνδεσμο Διαιτητών Ποδοσφαίρου Χανίων, τους χορηγούς μας (I Worx, Σγουράκη Έφη – κτηματομεσιτικό & φορολογικό γραφείο, Group 24, Aerosecurity, G.M. Digital), τους φιλάθλους που μας ακολουθούσαν σε όλα τα παιχνίδια κατά την διάρκεια της χρονιάς, τον υπεύθυνο του γηπέδου της Σούδας, κύριο Δημήτρη Πισσαδάκη για την άψογη φιλοξενία και εξυπηρέτηση των αναγκών της ομάδας και τους ποδοσφαιριστές με το προπονητικό επιτελείο που έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους ώστε να επιτευχθεί ο στόχος.

Ευχόμαστε σε όλο τον κόσμο καλό καλοκαίρι.

Για το Δ.Σ.
Ο πρόεδρος
Γ. Μαράκης"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου