Συναντήθηκαν χθες (όπως ήταν προγραμματισμένο) οι πρόεδροι των τεσσάρων ποδοσφαιρικών Ενώσεων της Κρήτης για να συζητήσουν τα νέα δεδομένα που δημιουργούνται σχετικά με τον "Κρητικό" όμιλο του περιφερειακού πρωταθλήματος. Αυτό που προέκυψε ήταν η κοινή απόφαση να "σκληρύνουν" την στάση τους απέναντι στην ΕΠΟ αν αυτή επιμείνει στην κατάργηση του 10ου ομίλου. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Πως θα καταψηφίσουν τον ετήσιο απολογισμό και οι Κρητικές ομάδες της κατηγορίας δεν θα αγωνιστούν στο νέο πρωτάθλημα (αυτό αποφασίστηκε από κοινού με τους συλλόγους) εάν καταργηθεί ο "Κρητικός" όμιλος...




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου