ΑΟΧ: ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΕΤΡΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ

«Πήγε πολύ καλά. Πάντοτε άλλωστε όταν μπορεί κάποιος να πραγματοποιεί ταξίδια επιμόρφωσης, επιστρέφοντας, κάτι έχει μάθει... Η παρουσία μου στην Ιταλία ήταν στο πλαίσιο της εργασίας για να πάρω το δίπλωμα. Ενημερωθήκαμε για πολύ ενδιαφέροντα πράγματα και παρακολουθήσαμε προπονήσεις που θεωρώ ότι θα μας βοηθήσουν. Από εκεί και πέρα, επιστρέφω στα Χανιά για να καταλήξουμε την προετοιμασία μας για το ματς με την Προοδευτική που είναι πάρα πολύ σημαντικό για μας.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου