Τέσσερις ποδοσφαιριστές του Πλατανιά "συμπλήρωσαν" κάρτες. Πρόκειται για τους Παληγεώργο (10), Μαραγκό (7), Γκονζάλες (7) και Ναζλίδη (7). Το θετικό της υπόθεσης είναι πως θα εκτίσουν την ποινή τους (από δύο αγωνιστικές) χωρίς να λείψουν από κάποιο παιχνίδι της Χανιώτικης ομάδας καθώς δηλώθηκαν να εκτίσουν στα ματς με Εθνικό Αστέρα και Διαγόρα, τα οποία ο Πλατανιάς τα κερδίζει στα χαρτιά, χωρίς αγώνα, για τους γνωστούς λόγους...




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου