ΠΟΛΟ - ΝΟΧ: ΗΤΤΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΑΙΑ ΑΠΟ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ

Με ήττα ολοκλήρωσε τις υποχρεώσεις του για το πρωτάθλημα της Α1 κατηγορίας ο Ναυτικός Όμιλος Χανίων, χάνοντας με σκορ 10-3 από τον Παναθηναϊκό την Παρασκευή (4/5) το απόγευμα στο κολυμβητήριο Χανίων.

Οι "πράσινοι" ήταν ανώτεροι, εξασφαλίζοντας στην ουσία τη νίκη από το πρώτο κιόλας ημίχρονο όταν απέκτησαν το προβάδισμα με 8-1. Στη συνέχεια, οι ρυθμοί του αγώνα έπεσαν, με τον ΝΟΧ να έχει ωστόσο δύο ικανοποιητικές περιόδους και μην επιτρέποντας το σκορ να πάρει μεγαλύτερες διαστάσεις.

Πλέον, ο Χανιώτικος Όμιλος, από τη στιγμή που έληξαν οι φετινές αγωνιστικές του υποχρεώσεις, στρέφει το ενδιαφέρον του στην "επόμενη μέρα", με στόχο να προετοιμάσει την ομάδα της νέας περιόδου.

Ν.Ο. Χανίων (Γιάννης Ζαγουράκης): Λεβεντάκης, Σολανάκης, Σαρτζετάκης 1, Μπατάκης, Φωκάς, Πρωτοπαπαδάκης, Δερμιτζάκης, Χαριτάκης, Μπαριωτάκης, Βιζυράκης 1, Μαζοκοπάκης, Ντούλος 1, Λειψάκης, Κεραμειανάκης, Γαλανίδης

Παναθηναϊκός (Θεοφάνης Κουντουδιός): Ρέππας, Κομαντίνα, Παρασκευόπουλος 1, Στελλάτος 1, Κόχειλας Ιωάννης 2, Κόχειλας Νικήτας 1, Αλιχανίδης 1, Κοκκινάκης, Αφρουδάκης Γιώργος 2, Αφρουδάκης Ζαχαρίας, Δερμιτζάκης 1, Φαναριώτογλου, Τσόκας 1, Δραγώνας, Παπαδημητρακόπουλος

Τα 8λεπτα: 1-4, 0-4, 1-2, 1-0

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου