Οι κοπέλες του Ηροδότου κέρδισαν στην επεισοδιακή (κυριολεκτικά και μεταφορικά) σειρά των τελικών τον ΟΑ Χανίων με 3-2 νίκες και κατέκτησαν τον τίτλο του πρωταθλήματος Κρήτης. Η προπονήτρια του συλλόγου, Δάφνη Σταυρακάκη μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό Athletic Radio 104,2 και την εκπομπή “Αθλητικό Μεσημέρι” με τον Μανώλη Θέμελη. Επιλεγμένα αποσπάσματα από τα όσα δήλωσε:
Για την κατάκτηση του τίτλου από τον Ηρόδοτο
“Επιτέλους έγινε ο 5ος τελικός, μετά τα επεισόδια στον 4ο τελικό στα Χανιά, και τα καταφέραμε να πάρουμε τον τίτλο. Στο τελευταίο ματς είχαμε από την αρχή το προβάδισμα αν και είχαμε αποσυντονιστεί από όσα είχαν προηγηθεί.
Ήταν μία δύσκολη σειρά γενικά. Ήμασταν το φαβορί από την αρχή της, αφού είχαμε τερματίσει στην πρώτη θέση στην κανονική περίοδο όμως χάσαμε το πλεονέκτημα της έδρας και μετά το 0-2 είχαμε τα ψυχικά αποθέματα, με την “πλάτη στον τοίχο”, να δείξουμε χαρακτήρα και να γυρίσουμε την σειρά και να πάρουμε τον τίτλο.”
”Πήραμε τον τίτλο αλλά όχι και την άνοδο. Θα παλέψουμε στην Αθήνα στα μπαράζ ανόδου για να ανέβουμε κατηγορία. Στις 30 Ιουνίου ξεκινάει η διαδικασία και θα προετοιμαστούμε κατάλληλα για να τα καταφέρουμε. Είμαστε σε ένα δύσκολο όμιλο όπου πρέπει να βγούμε πρώτοι. Θέλουμε να παίξουμε στην Α2 και βήμα – βήμα πάμε για την άνοδο.”
”Είχε λίγες ομάδες, μόλις τέσσερις, και κατά συνέπεια λίγα ματς. Προσπαθούσαμε να κρατηθούμε σε φόρμα με μόλις ένα ματς τον μήνα. Δεν είναι εύκολο να βρεις τον ρυθμό σου έτσι. Μετά στα πλεϊ οφ έγινε το αντίθετο με συνεχόμενα ματς.”



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου