BASKET: ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ ΟΑΧ (ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ)

«Ο Ο.Α.Χ. (τμήμα μπάσκετ) καταδικάζει τα γεγονότα που ακολούθησαν στο τελευταίο παιχνίδι της ομάδας μας με τον Ηρόδοτο. Τέτοια γεγονότα ουδεμία θέση έχουν στον αθλητισμό και ιδιαίτερα όταν αναφερόμαστε σε μια ομάδα όπου διδάσκει ήθος εντός αγωνιστικών χώρων (παιχνίδι παγκορασίδων ΟΑΧ1-ΟΑΧ2) αλλά και εκτός αυτών.

Ταυτόχρονα καταδικάζει και τους ηθικούς αυτουργούς όπου όπως θέλουμε να πιστεύουμε από αμέλεια οδήγησαν τα πράγματα ως εκεί. Δεν θα κρίνουμε το διαιτητικό δίδυμο (υπάρχει βίντεο όπου θα σταλεί στους αρμόδιους φορείς για να κρίνουν εκείνοι) όμως είναι αδιανόητο όταν υπάρχουν συμφωνίες (για οικονομικούς λόγους) για την μη μετακίνηση διαιτητών να μαθαίνουμε την Παρασκευή από τα Μ.Μ.Ε. ότι θα μας "σφυρίξει" διαιτητής του συνδέσμου Ηρακλείου.

Μάλιστα δεν αρκούσε μόνο αυτό αλλά για να ολοκληρώσουν το έργο τους όρισαν και γραμματεία από τον σύνδεσμο Ηρακλείου. Κατά το πρόσφατο παρελθόν επανειλημμένα έχουμε ζητήσει αξιολογημένους διαιτητές (τα έξοδα να επιβαρύνουν τον ΟΑΧ), αλλά μόνο στο παιχνίδι τελικό κορασίδων Αρκάδι-ΟΑΧ εισακούστηκε το αίτημα μας το οποίο όμως ήταν και αίτημα της ομάδος του Αρκαδίου.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι με το ιστορικό και φίλο σωματείο του Ηροδότου ουδεμία αντιπαράθεση έχουμε και μάλιστα οι σχέσεις μας αθλητών, παραγόντων, γονιών), ήταν και θα παραμείνουν άριστες. Τέλος θα θέλαμε να ευχηθούμε στον 5ο τελικό να νικήσει η ομάδα που το θέλει και το αξίζει περισσότερο. Πάνω από όλα όμως νικητής να αναδειχθεί το γυναικείο Κρητικό μπάσκετ. Εμείς ως ΟΑΧ θα συμβάλουμε προς αυτή την κατεύθυνση.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου