Ασυναγώνιστος ο Ο.Α.Χ. στο 2ο ενωσιακό κάτω των 10 ετών

Με πολύ μεγάλη συμμετοχή αλλά και επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 2ο Ενωσιακό πρωτάθλημα πράσινου, πορτοκαλί και κόκκινου γηπέδου για το 2012 σε 2 Σαββατοκύριακα στους Ομίλους Αντισφαίρισης Σούδας και Ρεθύμνου.

Το πρωτάθλημα ξεκίνησε το Σαββατοκύριακο 12 & 13 Μαΐου στις εγκαταστάσεις του Ο.Α. Σούδας όπου διοργανώθηκε το πράσινο επίπεδο με την συμμετοχή 41 παιδιών συνολικά (24 αγόρια και 17 κορίτσια) αριθμός ρεκόρ για την κατηγορία του πράσινου επιπέδου τα τελευταία χρόνια.

Από τον Ο.Α. Χανίων αγωνίστηκαν 15 αγόρια και 9 κορίτσια και κατάφεραν να πάρουν συνολικά 7 πρώτες θέσεις στους 12 ομίλους που αγωνίστηκαν.

Τα παιδιά αγωνίστηκαν σε ξεχωριστές κατηγορίες (αγόρια – κορίτσια) και χωρίστηκαν σε groups των 3ών ή 4άρων παικτών. Αφού αγωνίστηκαν σε ματς κατάταξης, προέκυψαν οι 1οι κάθε group τους.

Από τον Ο.Α.Χ. την 1η θέση κατέλαβαν στα αγόρια: οι Σχοινοπλοκάκης, Κονταράκης, Ματσαμάκης Α., Βολτυράκης, και Κωνστανταράκης και στα κορίτσια οι: Βογιατζόγλου και Σταμούλου.

Στην συνέχεια ανά 2 groups οι νικητές διασταυρώθηκαν με τον Σχοινοπλοκάκη να νικάει τον Κονταράκη, τον Ματσαμάκη τον Βολτυράκη και τον Κωνστανταράκη τον Τσαγλιώτη (Ρεθύμνου). Ενώ στα κορίτσια η Ζουμπά (Σούδας) νίκησε την Βογιατζόγλου και η Βαρβεράκη (Σούδας) την Σταμούλου.

Από τον Ο.Α.Χ. επίσης συμμετείχαν οι: Αλεξάκης, Ριμαντωνάκης, Τσουρβελούδης, Ζερβός, Καφεσάκης, Κουμανδράκης, Χατζηνικολάου, Μαρινάκης, Διγενάκης, Μπελτράμε, Ρεϊζάκη, Μίχοβα, Ζυμβραγουδάκη, Κουμανδράκη Δ., Τζοτζολάκη και Φραγκιαδάκη.

Το Σαββατοκύριακο 26 & 27 Μαΐου την σκυτάλη πήρε ο Ο.Α. Ρεθύμνου που διοργάνωσε στις 26/5 το τουρνουά πορτοκαλί γηπέδου με την συμμετοχή 30 παιδιών (19 αγόρια και 11 κορίτσια) όπου από τον Ο.Α.Χ. συμμετείχαν συνολικά 12 παιδιά χωρισμένα σε groups των 3ων ως 6 παικτών σε ξεχωριστές κατηγορίες (αγόρια – κορίτσια) και αγωνίστηκαν σε 3 τουλάχιστον αγώνες μονού τους ενός mini set για να πάρουν θέση κατάταξης.

Από τον Ο.Α. Χανίων την 1η θέση στο groups τους κατάκτησαν ο Ματσαμάκης Λ., ο Ταμπακάκης, ο Κασαπάκης, ο Γιαννοούλης και ο Κουτουλάκης στα αγόρια ενώ στα κορίτσια η Βαϊδάκη. Ακόμα συμμετοχή και πολύ καλή εμφάνιση είχαν οι: Κουκουτσάκη, Μαρινάκη Σ., Καλογεράκη, Καμπουράκη και Παντελάκη.

Στο κόκκινο επίπεδο οι αγώνες διεξάχθηκαν με την μορφή Davis Cup σε μία μεικτή κατηγορία όπου τα παιδιά χωρισμένα σε ομάδες των 2 ή 3 εκπροσωπούσαν 1 χώρα. Ο Ο.Α.Χ. πήρε μέρος με τις περισσότερες ομάδες από κάθε άλλο σύλλογο, 8 ομάδες σε σύνολο 18 (2 σε κάθε group).

Οι ομάδες ήταν χωρισμένες σε groups των 4άρων και 5 ομάδων και έτσι κάθε ομάδα έκανε τουλάχιστον 3 συναντήσεις όπου κάθε συνάντηση κρινόταν σε 2 μονά και 1 διπλό των 11 πόντων. Τα παιδιά του Ο.Α.Χ. κατάφεραν να πάρουν την 1η θέση στα 3 από τα 4 groups. Νικήτριες ήταν οι ομάδες της Ιαπωνίας με τους: Αλεξάκη Μ. και Ζερβό Στ, της Τσεχίας με τους: Ζυμβραγουδάκη και Πετράκη, της Γαλλίας με τις: Μαρινάκη και Κολοκυθά.

Ακόμα συμμετείχαν οι ομάδες του Καναδά με τους: Καϋμενάκη, Τσατσαρωνη και Γκρηρ, της Χιλής με τους: Πεντάρη, Κοπάση, της Αργεντινής με τους: Βολτυράκη Ε. και Φουντουλάκη και της Ελβετίας με τους: Σειραδάκης, Σταυρουλάκη και Φραγκιαδακη.

Στο τέλος βραβεύτηκαν νικητές και ηττημένοι. Όλοι ανανέωσαν τον ραντεβού τους με τους αγώνες για την 3η γιορτή «10 με τόνο» που θα διεξαχθεί στον Ο.Α.Α. Ηράκλειο στις 23 & 24 Ιουνίου. Το Δ.Σ. του Ο.Α.Χ. συγχαίρει τις προπονητές των παιδιών Γρηγοράκη Πωλίνα, Ριτζάκη Μαρία, Αλεξάκη Κάθυ και Πλατιά Νίκη και τους εύχεται ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες στο μέλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου