Στα γραφεία της ΕΠΟ και στο τμήμα αδειοδοτήσεων βρέθηκε σήμερα ο πρόεδρος της ΠΑΕ Πλατανιάς, Στέλιος Βαρουξάκης, για να προσκομίσει τον πρώτο φάκελο σε ότι έχει να κάνει με την αδειοδότηση της Χανιώτικης ομάδας σε περίπτωση ανόδου στην Super League. Ο (πρώτος) φάκελος ήταν πληρέστατος, κάτι που "προκάλεσε" τα κολακευτικά σχόλια από τα μέλη της επιτροπής.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου