Παράσχος: "Εγώ είμαι αισιόδοξος"

Οι δηλώσεις του Γιώργου Παράσχου για την νίκη του Πλατανιά επί του ΠΑΣ Γιάννινα
Στην ευκαιρία που έχασε ο Πλατανιάς να "καθαρίσει" την πρόκριση από το πρώτο ματς, στάθηκε μετά το τέλος της αναμέτρησης με τον ΠΑΣ Γιάννινα, ο Γιώργος Παράσχος. Συγκεκριμένα ο τεχνικός της Χανιώτικης ομάδας τόνισε:

«Τα παιχνίδια του κυπέλλου έχουν την εξής ιδιομορφία. Πρέπει πρώτα να κρατήσουμε το μηδέν στην άμυνα μας. Το καταφέραμε χωρίς να κινδυνεύσουμε, αν και στο πρώτο ημίχρονο δεν ήμασταν καλοί και επικίνδυνοι. Αντίθετα στο δεύτερο θα μπορούσαμε να έχουμε "καθαρίσει" την πρόκριση και να πάμε για... βόλτα στα Γιάννενα.

Τώρα υπάρχει ένα ακόμα ματς, όπου πρέπει να πετύχουμε οπωσδήποτε κάποιο γκολ και αυτό θέλει τεράστια προσπάθεια. Εγώ είμαι αισιόδοξος, σε αυτά τα παιδιά έχω τεράστια εμπιστοσύνη και νομίζω ότι θα τα καταφέρουμε.»

Σε ερώτηση για την ενδεχόμενη αποχώρηση του Γκνιάτιτς απάντησε: «Ο Γκνιάτιτς θα φύγει αύριο, αλλά δεν νομίζω ότι θα φύγει κάποιος άλλος. Τα περιθώρια τώρα είναι στενά για να βρούμε παίκτη στη θέση του. Θα συνεχίσουμε με αυτούς που έχουμε.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου