Ναζλίδης: "Ευχαριστώ τον κόσμο των Χανίων"

Συνέντευξη στην αθλητική ιστοσελίδα gazzetta.gr παραχώρησε ο πρώην ποδοσφαιριστής του Πλατανιά και νυν της Βέροιας Θωμάς Ναζλίδης. Διαβάστε τι δήλωσε για την καινούρια, αλλά και για την παλιά του ομάδα...

- Θωμά πλέον ανήκεις στο δυναμικό της Βέροιας. Ποιος ήταν ο λόγος που έκανες αυτήν την επιλογή; «Έκλεισα στην Βέροια διότι μου έδειξαν πόσο πολύ με θέλουν. 

Οι άνθρωποι της ομάδας μου φέρθηκαν άψογα από την πρώτη στιγμή. Αυτός ήταν και ο λόγος που πήγα εκεί. Είναι και μία ομάδα που μπορεί να καλύψει τις βλέψεις μου ως προς το αγωνιστικό σκέλος.»

- Ποιοι είναι οι στόχοι σου από εδώ και πέρα; «Να δικαιώσω τους ανθρώπους που με επέλεξαν. Μετά να μπορέσω να κάνω ένα ακόμα πιο μεγάλο βήμα στην καριέρα μου.»

- Μετά από χρόνια αφήνεις τον Πλατανιά. Θα ήθελες να κάνεις κάποιο σχόλιο; «Πρώτα από όλα θέλω να ευχαριστήσω τον κύριο Βαρουξάκη που μου φέρθηκε άψογα αλλά και τον κ. Δημήτρη Μαθιουλάκη. 

Πρόκειται για ανθρώπους με αγάπη για την ομάδα. Ήταν δίπλα μου σε ότι χρειάστηκα και ήταν πάντα δίπλα στην ομάδα. Μαζί ζήσαμε αξέχαστες στιγμές. Επίσης να ευχαριστήσω τον κόσμο των Χανίων για την αγάπη του. 

Δεν θα ξεχάσω ποτέ την αγάπη του κόσμου. Είναι μία παρακαταθήκη για μένα για όσα χρόνια έχω περάσει στην ομάδα.»

- Ποια ήταν όμως η αιτία που δεν συνεχίζεις; «Υπήρχε διαφορά φιλοσοφίας με τον προπονητή στο αγωνιστικό κομμάτι. Απλά εγώ δεν μπορούσα να συμβιβαστώ με κάποια πράγματα και έτσι έπρεπε να φύγω.»

- Έχουν ακουστεί και γραφτεί πολλά πάντως για την σχέση σου με τον πρώην πλέον προπονητή σου: «Θα μπορούσα να πω πολλά, όμως δεν θα ήθελα όμως να αναφέρω κάτι παραπάνω. Κοιτάζω μπροστά αυτήν την στιγμή.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου