Ξύδας: "Χαρούμενος που ήρθα στον Κισσαμικό"

Ξύδας: "Χαρούμενος που ήρθα στον Κισσαμικό"
Την πρώτη συνέντευξη ως ποδοσφαιριστής του Κισσαμικού παραχώρησε ο Γιώργος Ξύδας, από το Καρπενήσι όπου βρίσκεται η αποστολή, στην επίσημη ιστοσελίδα της Χανιώτικης ΠΑΕ. Διαβάστε την...

Ένα πρώτο σχόλιο για την μετακίνησή σου στον Κισσαμικό: «Είμαι χαρούμενος που ήρθα στην ομάδα του Κισσαμικού. Είναι η πρώτη φορά που έρχομαι να αγωνιστώ στην Κρήτη. Έχω έρθει με όρεξη για δουλειά και θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να βοηθήσω την ομάδα.»

Ποιες είναι οι πρώτες σου εντυπώσεις από την ομάδα και τα Χανιά; «Οι εντυπώσεις μου είναι πολύ καλές, η ομάδα μας υποδέχτηκε πολύ ζεστά από την πρώτη στιγμή. Τα Χανιά είναι μία πολύ όμορφη πόλη και οι συνθήκες είναι ιδανικές για ποδόσφαιρο και γενικότερα για κάθε ποδοσφαιριστή.»

Πόσο σε βοηθάει στο να προσαρμοστείς πιο γρήγορα το γεγονός ότι προέρχεστε από την ίδια ομάδα με αρκετά παιδιά που εντάχθηκαν στον Κισσαμικό; «Σίγουρα μας βοηθάει αρκετά το να είμαστε αρκετά παιδιά από την ίδια ομάδα, διότι ξέρουμε ο ένας τον άλλο και εκτός από το αγωνιστικό κομμάτι αυτό μας βοηθάει και να προσαρμοστούμε καλύτερα στην καθημερινότητά μας.»

Ποιοι είναι οι προσωπικοί σου στόχοι; «Στόχος μου είναι να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να πηγαίνει καλά η ομάδα και μέσα από το σύνολο να μπορέσω να διακριθώ κι εγώ.»

Γνωρίστε τον καλύτερα

➦ Ονοματεπώνυμο: Γιώργος Ξύδας
➦ Ημερομηνία γέννησης: 14 Απριλίου 1997
➦ Τόπος γέννησης: Χίος
➦ Ύψος: 1,75
➦ Βάρος: 71
➦ Πόδι: Δεξί
➦ Αγαπημένο νούμερο: 28
➦ Ο ποδοσφαιριστής που θαυμάζει: Κριστιάνο Ρονάλντο
➦ Αγαπημένο άθλημα εκτός από ποδόσφαιρο: Μπάσκετ
➦ Αγαπημένος προορισμός: Χαλκιδική
➦ Το χόμπι του: Playstation

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου