Κρεμάει τα παπούτσια ο Νίκος Παλαθούρας

Κρεμάει τα παπούτσια ο Νίκος Παλαθούρας
Παρότι είχε αποφασίσει να συνεχίσει να αγωνίζεται για ακόμη μία χρονιά με τα χρώματα του Φωστήρα Αγίων Σαράντα, ο Νίκος Παλαθούρας άλλαξε γνώμη και τερματίζει την ποδοσφαιρική του καριέρα. Θα συνεχίσει όμως στον Φωστήρα προσφέροντας τις υπηρεσίες του από άλλο πόστο: Η σχετική δήλωση του πρώην (πλέον) ποδοσφαιριστή και αρχηγού του "ΦΑΣ":

«Μετά από ώριμη σκέψη πείρα την απόφαση τελικά να συνεχίσω να προσφέρω της υπηρεσίες μου από άλλο πόστο για την ομάδα μας, πιστεύω ότι αυτό είναι το σωστό μετά και την άνοδο της ομάδας μας και το βραβείο του πρώτου σκόρερ για τρίτη φορά στην καριέρα μου. Αποχαιρετώ την ενεργό δράση με το κεφάλι ψηλά γιατί έτσι πρέπει να γίνει στα 41 μου.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου στους φιλάθλους του ΦΑΣ και σε όλο των κόσμο του Χανιώτικου ποδοσφαίρου για την στήριξη τους στο πρόσωπό μου και μία μεγάλη συγγνώμη αν στεναχώρησα κάποιους. Ευχαριστώ την διαιτησία ξεχωριστά για την ανοχή και το σεβασμό στο πρόσωπό μου. Τέλος εύχομαι υγεία και χωρίς τραυματισμούς την νέα σεζόν στο Χανιώτικο ποδόσφαιρο.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου