Αρναούτογλου: "Οργανωμένο σύνολο ο Κισσαμικός"

Αρναούτογλου: "Οργανωμένο σύνολο ο Κισσαμικός"
Ο Παναγιώτης Αρναούτογλου είναι ένα από τα φετινά μεταγραφικά αποκτήματα του Κισσαμικού. Στο Καρπενήσι όπου βρίσκεται μαζί με την υπόλοιπη αποστολή της Χανιώτικης ομάδας, για το βασικό στάδιο προετοιμασίας, "ανοίγει τα χαρτιά του" στην επίσημη ιστοσελίδα της Χανιώτικης ΠΑΕ...

Ένα σχόλιο για την μεταγραφή σου στον Κισσαμικό: «Χαίρομαι ιδιαίτερα που θα είμαι μέλος αυτής της ομάδας. Είμαι ιδιαίτερα πρόθυμος να ακολουθήσω αυτό το καθαρά επαγγελματικό πλάνο της που λείπει από το Ελληνικό ποδόσφαιρο.»

Οι πρώτες σου εντυπώσεις από την ομάδα και τα Χανιά; «Είναι μία πόλη που έχω επισκεφτεί ξανά και σου εμπνέει την ηρεμία και την άνεση που είναι για μένα το παν για να δουλέψει ένας ποδοσφαιριστής και να συγκεντρωθεί μόνο στην δουλειά του. Όσον αφορά την ομάδα είναι ένα οργανωμένο σύνολο σε όλους τους τομείς, που θεωρώ ότι όλοι μας θα προσπαθήσουμε να δώσουμε όσα περισσότερα μπορούμε για να βοηθήσουμε.»

Έχεις μια εμπειρία από την Football League, με βάση τα μέχρι τώρα δεδομένα τι πρωτάθλημα πιστεύεις ότι θα είναι το φετινό; «Κόντρα στις αρνητικές απόψεις πως κάθε χρόνο τα πράγματα γίνονται χειρότερα η συνθήκη των αδειοδοτήσεων εμένα μου φέρνει αισιοδοξία καθώς πολλοί νεαροί ποδοσφαιριστές θα φτιάξουν ανταγωνιστικά σύνολα με πολλές φιλοδοξίες. Ένα τέτοιο σύνολο είμαι σίγουρος πως θα είμαστε κι εμείς.»

Οι προσωπικοί σου στόχοι; «Στόχος μου είναι να δουλέψω σκληρά και να ανταπεξέλθω στις προσδοκίες που μπορεί να έχουν η διοίκηση και οι προπονητές μου.»

Γνωρίστε τον καλύτερα

Ονοματεπώνυμο: Παναγιώτης Αρναούτογλου
Ημερομηνία γέννησης: 30 Μαΐου 1996
Τόπος γέννησης: Αθήνα
Ύψος: 1,81
Βάρος: 75
Πόδι: Αριστερό
Αγαπημένο νούμερο: 3
Ο ποδοσφαιριστής που θαυμάζει: Μάξγουελ
Αγαπημένο άθλημα εκτός από ποδόσφαιρο: Πινγκ Πονγκ
Αγαπημένος προορισμός: Στουτγάρδη
Το χόμπι του: Ιστιοπλοΐα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου