Αναστασάκης: "Έτοιμος για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα"

Αναστασάκης: "Έτοιμος για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα"
Το Λονδίνο είναι σήμερα το... σπίτι των Ελλήνων αθλητών και αθλητριών για τις επόμενες δύο εβδομάδες, καθώς ξεκινάει την Παρασκευή (04/08) το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ανδρών / Γυναικών. Η Ελληνική ομάδα αποτελείται από αρκετούς νέους αθλητές, αλλά και έμπειρους πρωταθλητές. Στο σύνολο τους οι πρωταθλητές μας είναι αισιόδοξοι για τις εμφανίσεις τους στο κορυφαίο γεγονός. Δείτε αναλυτικά τις δηλώσεις των δύο αθλητών του Γυμναστικού Συλλόγου "Ελευθέριος Βενιζέλος":

Μιχάλης Αναστασάκης (σφυροβολία): «Η προετοιμασία στην Ουγγαρία πήγε πολύ καλά και πλέον νιώθω έτοιμος για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Πέρασα ένα διάστημα όπου δεν πήγα όπως θα ήθελα, ωστόσο το καλό είναι ότι πλέον καταλαβαίνω τα λάθη μου και μπορώ να τα διορθώνω. Δεν θέλω να λέω πολλά, σίγουρα θα προσπαθήσω για το καλύτερο, αν βγει μια βολή μέσα στις δυνατότητες του μου, τότε είναι πιθανό να φτάσω μέχρι τον τελικό, που θα αποτελεί επιτυχία.»

Λυκούργος Τσάκωνας (200 μέτρα): «Είμαι σε καλή κατάσταση και αρκετά ενθουσιασμένος με τη συμμετοχή μου σε αυτό το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Θέλω να είμαι συγκεντρωμένος στον αγώνα μου και πιστεύω πως θα βγει κάτι καλό.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου