Η βράβευση του Παράσχου

Η βράβευση του Γιώργου Παράσχου από τον πρόεδρο του Ατρομήτου
Πριν από την έναρξη της χθεσινής αναμέτρησης στο Περιστέρι ανάμεσα στον Ατρόμητο και τον Πλατανιά ο τεχνικός της Χανιώτικης ομάδας, Γιώργος Παράσχος, τιμήθηκε από τον πρόεδρο του Ατρόμητου, Γιώργο Σπανό, για την προσφορά του στο Ελληνικό ποδόσφαιρο αλλά και στην ομάδα του Περιστερίου. Ο έμπειρος τεχνικός δήλωσε για την τιμητική διάκριση:

«Θέλω να ευχαριστήσω για την τιμή που μου έκανε και την πλακέτα που μου έδωσε, την ΠΑΕ Ατρόμητος και ειδικότερα την οικογένεια του κ. Σπανού. "Ξύπνησαν", ειδικότερα σ’ εμένα, πάρα πολύ καλές αναμνήσεις...

Με αυτήν την οικογένεια ήμασταν μαζί 6 χρόνια περίπου, ίσως τα περισσότερα προπονητικά μου χρόνια σε μια ομάδα ανήκουν εδώ. Από εκεί και πέρα, πιστεύω και του χρόνου να έχουν μια ανάλογη πορεία και οι δυο ομάδες.

Το εύχομαι μέσα από την ψυχή μου γιατί και εμείς και ο Ατρόμητος κάναμε μια πάρα πολύ καλή πορεία και πιστεύω επειδή του χρόνου το πρωτάθλημα θα είναι πολύ πιο δύσκολο και πάμε στις 14 ομάδες, εύχομαι, να έχουμε μια ανάλογη πορεία πάλι.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου