Τσουκάνης: "Ήταν δύσκολο παιχνίδι"

Οι δηλώσεις του Στέλιου Τσουκάνη για την ισοπαλία του Κισσαμικού με τον ΑΟ Χανιά
Ο ποδοσφαιριστής του ΑΟ Χανιά, Στέλιος Τσουκάνης, ανέφερε για το ματς με τον Κισσαμικό:

«Κι εγώ με την σειρά μου να εκφράσω τα συλλυπητήριά μου στον κόουτς. Η ζωή συνεχίζεται, είναι δύσκολη και τα συλλυπητήριά μου. Ήταν ένα παιχνίδι δύσκολο, εμείς προερχόμασταν από ένα παιχνίδι μεσοβδόμαδα. Τα παιδιά πάλεψαν και θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον προπονητή και τους συμπαίκτες μου.

Υπήρξαν φάσεις εκατέρωθεν, θα μπορούσαμε να είχαμε προηγηθεί εμείς, θα μπορούσε να είχε προηγηθεί ο Κισσαμικός. Θεωρώ ότι είναι ένα καλό αποτέλεσμα για την ομάδα μου και με δεδομένο ότι έχουμε και δύο παιχνίδια λιγότερα θα πάμε όσο το δυνατόν καλύτερα, με δουλειά και αυτοπεποίθηση.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου