Χωρίς προβλήματα διεξήχθη σήμερα το πρωί, στο Μάλεμε, η προπόνηση της ομάδας του Πλατανιά Χανίων, υπό τις οδηγίες του Γιάννη Χριστόπουλου και των συνεργατών του.
Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησε και σήμερα ο Τέτε, ο οποίος, ως γνωστόν, βρίσκεται στο τελικό στάδιο αποθεραπείας μετά την εγχείρηση στον ώμο του.
Αύριο - Τετάρτη το πρόγραμμα περιλαμβάνει και απογευματινή προπόνηση, στις επτά (19:00), στο Μάλεμε.
Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησε και σήμερα ο Τέτε, ο οποίος, ως γνωστόν, βρίσκεται στο τελικό στάδιο αποθεραπείας μετά την εγχείρηση στον ώμο του.
Αύριο - Τετάρτη το πρόγραμμα περιλαμβάνει και απογευματινή προπόνηση, στις επτά (19:00), στο Μάλεμε.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου