Γουνδουλάκης: "Δεν έπαιξα αυτό που μπορώ"

Ο ποδοσφαιριστής του Πλατανιά, Φανούρης Γουνδουλάκης, στην βράβευσή του για την καλύτερη δήλωση με το βραβείο "Nova Super League", τόνισε ότι ελπίζει το πάθημα να γίνει μάθημα για την Χανιώτικη ομάδα, να πάει καλύτερα τη νέα σεζόν, ενώ για τον εαυτό του είπε ότι δεν απέδωσε τα αναμενόμενα κι ότι δεν ψάχνει για δικαιολογίες. Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

«Καταρχήν θα ήθελα κάποιο άλλο βραβείο αλλά και αυτό είναι μέρος του παιχνιδιού. Ήταν μια γενική τοποθέτηση, περιμέναμε κάτι παραπάνω, δεν το δικαιούμασταν και αυτοί το ματς ήταν πολύ σημαντικό και δεν κάναμε τίποτα για να το διεκδικήσουμε.

Ο Πλατανιάς είναι ένα μικρό χωριό, απ' την άλλη οι άνθρωποι της ομάδας τη θέλουν στην πρώτη κατηγορία. Στην αρχή της χρονιάς ήμασταν αρκετά καλοί ποιοτικά αλλά δεν ήμασταν ομάδα. έτσι, δεν έγινε αυτό που έπρεπε.

Στο τέλος η ομάδα είχε φτάσει σε κακή κατάσταση και προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε τις σχέσεις μας και έτσι ήρθαν τα θετικά αποτελέσματα. Δέκα χρόνια είναι πολλά, είναι τα καλύτερα χρόνια της καριέρας μου.

Στον Πλατανιά πήγα γιατί ήθελα να γίνω ένας απ' τους ηγέτες της, δεν τα κατάφερα, δεν έπαιξα αυτό που μπορώ και ελπίζω την επόμενη χρονιά, μέσα από ομαδική δουλειά να τα καταφέρω. Δεν μου αρέσουν οι δικαιολογίες, εγώ ήμουν υπαίτιος για την προσωπική μου εμφάνιση και ελπίζω του χρόνου το πάθημα να γίνει μάθημα.

Αυτό που πρέπει είναι να δουλέψουμε περισσότερο και να μιλάμε λιγότερο. Οι αριθμοί δεν λένε ποτέ ψέμματα. Απ' όλους ξεχωρίζω τον Ουμπίντες και τον Τσόρι. Είναι πολύ καλοί παίκτες όπως και ο Τζάνης και ελπίζω να έχουν την υγεία τους και να συνεχίσουν έτσι.

Θα πω για τον Δημήτρη Σιόβα που καθιερώθηκε καθώς και για τον Αντρέα Σάμαρη καθώς τον πίστεψε ο προπονητής του και δικαιώθηκε. Πιστεύω πολύ στις αγωνιστικές δυνατότητες του Αντρέα και πιστεύω ότι θα πάει καλύτερα στο μέλλον. Εμείς είμαστε παράδειγμα προς μίμηση και να λέμε αυτό που πιστεύουμε.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου